سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نکات گرافیکی که در هنگام طراحی سایت باید به آنها توجه کنیم

چرا یک وب سایت خوب نیاز داریم

در حال حاضر ، بیشتر مشاغل می دانند که داشتن سفارش طراحی وب سایت مهم است. از این گذشته ، حضور شما در فضای آنلاین می تواند باعث شود که تجارتتان از بین برود! حال این سوال پیش می آید که چرا؟ آیا داشتن هرگونه وب سایتی کافی است یا آیا به موارد بیشتری نیاز دارید؟

برای مشاغل کوچک ، به ویژه اگر با چالش های هزینه ای یا مهارت های فنی محدودی روبرو هستید ، سرمایه گذاری در یک وب سایت کاملاً حرفه ای و طراحی شده ممکن است دلهره آور و هزینه بر به نظر برسد. یا اگر قبلاً سایتی (البته قدیمی) داشته اید ، ممکن است در ارزش طراحی مجدد وب سایت تردید کنید   .

 

با این حال ، شواهد و مطالعات به طور مکرر به این واقعیت اشاره دارند که طراحی و ساخت وب سایت خوب مهم است و طراحی وب سایت خوب باعث  تبدیل کاربر به مشتری و معروفیت برند شما می شود.


احتمالاً این جمله را شنیده اید: "زیبایی در چشم بیننده است."

گرچه در نحوه تفسیر افراد از طراحی ، اولویت شخصی وجود دارد ، مطالعات نشان می دهد که در درک ما از طراحی ، سازگاری زیادی وجود دارد. در حقیقت ، علم و روانشناسی از این ایده پشتیبانی می کند که ما به سمت چیزهای زیبا کشیده شده ایم و مردم ذاتاً به طراحی خوب واکنش نشان می دهند.

همه طرح ها از عناصر استاندارد مانند رنگ ، شکل و اندازه استفاده می کنند. یک طراحی خوب از این عناصر برای ایجاد یک زبان بصری سازگار استفاده می کند.

درباره آن مثل زبان انگلیسی فکر کنید. ما با استفاده از کلمات ، جملات و علائم نگارشی با قوانین سازگار مانند هجی و دستور زبان ارتباط برقرار می کنیم. البته برخی از افراد در استفاده از این زبان مهارت بیشتری نسبت به دیگران دارند و همانطور که معلم کلاس شما احتمالاً به شما آموخته است ، یک تفاوت قابل اندازه گیری بین "انگلیسی خوب" و "انگلیسی بد" وجود دارد.

به همین ترتیب ، چیزی به عنوان "طراحی خوب" و "طراحی بد" برای وب سایت شما وجود دارد. گرچه ممکن است همه ما در برقراری ارتباط بصری مهارت یکسانی نداشته باشیم ، طراحان وب آموزش می بینند که به آن زبان صحبت کنند. بنابراین سرمایه گذاری در یک طراحی وب سایت حرفه ای و کاملاً مناسب که با مشتریان و چشم اندازهای شما ارتباط برقرار کند مهم است.

https://1da.ir/UzoUZ 

چرا به طراحی وب خوب نیاز دارید

ما قبلاً اثبات کرده ایم که مشتریان شما به طراحی خوب اهمیت می دهند ، اما در واقع طراحی وب سایت شما چه تاثیری بر تجربه آنها دارد؟ بیایید چند روش خاص را بررسی کنیم که طراحی خوب می تواند طراحی وب سایت شما را بهبود بخشد.

 

قابلیت استفاده

طراحی تأثیر بسزایی در چگونگی یافتن آنچه بازدیدکنندگان از طراحی وب سایت شما دارند دارد. تحقیقات نشان می دهد 86? از بازدید کنندگان وب سایت شما می خواهند اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات را ببینند ، 65? به دنبال اطلاعات تماس هستند و 52? به دنبال صفحه About برای کسب و کار شما هستند.

طراحی وب شما باید یافتن این موارد را تا حد ممکن آسان کند - در غیر این صورت کاربران خود را ناامید کرده و آنها را دور خواهید کرد. استفاده از قراردادهای استاندارد ، مانند قرار دادن خدمات اصلی در ناوبری اصلی ، و قرار دادن شماره تلفن در گوشه سمت چپ بالای سایت خود را در نظر بگیرید.

حتی اگر وب سایت شما کاملاً کار کند ، یک طراحی بد وب ممکن است باعث شود کاربران احساس کنند استفاده از سایت دشوار است. دو محقق ژاپنی در واقع مطالعه ای در این مورد انجام دادند. آنها دو دستگاه خودپرداز ایجاد کردند که عملکرد یکسانی داشتند ، اما یکی به طرز جالبی طراحی شده بود و دیگری اینگونه نبود. کاربران گزارش دادند که خودپرداز خوشایند زیبایی در واقع بهتر کار می کند. بنابراین طراحی وب خوب هم بر قابلیت استفاده و هم بر درک ما از قابلیت استفاده تأثیر می گذارد.

 https://vistaapp.ir/طراحی-سایت-در-بندرعباس/


منو سایت

پیمایش شما یکی از مهمترین عناصر طراحی وب سایت شماست ، بنابراین نحوه طراحی آن بسیار مهم است. در اینجا ، بسیاری از طراحان در واقع با استفاده از قانون هیک روانشناسی طراحی را در نظر می گیرند.

قانون هیک اساساً می گوید زمان لازم برای تصمیم گیری با تعداد و پیچیدگی انتخاب ها افزایش پیدا میکند. اغلب به این صورت خلاصه می شود: "ساده باش ، احمقانه".

بنابراین وقتی Hick’s Law را برای پیمایش وب سایت اعمال می کنیم ، می خواهیم انتخاب ها را تا حد ممکن ساده انجام دهیم تا کاربران بتوانند تصمیم بگیرند که کجا بروند. به عنوان یک قانون خوب ، سعی کنید تعداد گزینه ها را به هفت یا کمتر محدود کنید.